baner przedszkole2

 

baner przdszkole8

 

baner przdszkole4

niezapominajki


Rekrutacja do przedszkola



 

DRODZY  RODZICE!!!!!

Pragniemy podzielić się z Państwem radosną informacją:

Kapituła Konkursu Certyfikat „Szkoła Wierna Dziedzictwu”, powołana przez Warmińsko – Mazurskiego Kuratora Oświaty, po dokonaniu oceny formalnej i merytorycznej złożonej dokumentacji rekomendowała naszą placówkę do otrzymania Certyfikatu „Szkoła Wierna Dziedzictwu”. Na wniosek Kapituły Warmińsko – Mazurski Kurator Oświaty przyznał Certyfikat Przedszkolu  Miejskiemu Nr 14 im. Niezapominjki w Olsztynie.

Dziękujemy!!!!!!!!!!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

WAŻNE!!!!!!!!!!!!

Szanowni Rodzice,
Nasze przedszkole przygotowuje wniosek o dofinansowanie z funduszy unijnych na zajęcia zajęć dodatkowe dla dzieci.
Prosimy Państwa o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety (17 pytań, ok. 3 minuty) do niedzieli 15 października br. do północy. Ankieta jest elektroniczna – możliwość wypełnienia na komputerze lub w telefonie.
Ankieta dostępna na stronie internetowej przedszkola
www.przedszkole14.olsztyn.pl lub na www.przedszkolaki.olsztyn.pl (zakładka ANKIETY)
Proszę wybrać właściwe przedszkole. Serdecznie dziękujemy

ANKIETA

https://www.interankiety.pl/i/wQGN458J

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

   UWAGA RODZICE

            7 września 2017r. ( czwartek ) o godzinie 16:00

           w sali gimnastycznej przedszkola odbędzie się

                               ZEBRANIE OGÓLNE

dotyczące organizacji pracy placówki w nowym roku szkolnym.

Do udziału w spotkaniu ZAPRASZAM wszystkich RODZICÓW.

              Czas trwania zebrania ogólnego ok. 1 godziny.

Po zebraniu ogólnym o godz. 17:00 odbędą się zebrania grupowe.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                                                          Uwaga Rodzice!

 

Rodzice, których dzieci będą uczęszczały do przedszkola w roku szkolnym 2017/2018, zobowiązani są do podpisania Umowy o świadczenie usług dziecku/dzieciom.

 

Umowę należy wydrukować w dwóch egzemplarzach (najlepiej dwustronnie), wypełnić oraz złożyć u dyrektora przedszkola w dniach 29.08 – 31.08.2017 roku.   Proszę o zachowanie wskazanego terminu.

 

 

 

 Nie podpisanie umowy jest jednoznaczne z rezygnacją z miejsca w przedszkolu.

 

 

 

Rodziny wielodzietne tj. które posiadają troje lub więcej dzieci mają prawo do skorzystania z 50% ulgi na opłatę za pobyt dziecka w przedszkolu. Załącznik nr 1 do Umowy.

 

 

 

Umowa o świadczenie usług 2017

 

 

 

------------------------------

 

 

 

* ORGANIZACJA PRACY W WAKACJE *

 

 

 

W dniach 29 – 31 sierpnia 2017r. będą funkcjonowały 2 grupy tzw. „wakacyjne”

 

 

 

 I grupa „wakacyjna”:   dzieci z gr. I, VII                   - sala zabaw gr. III

 

 

 

 II grupa „wakacyjna”:   dzieci z gr. II, III, IV, V, VI   – sala zabaw gr IV

 

 

 

-------------------------------------

 

 

 

DNI ADAPTACYJNE

 

 

 

 

 

Wszystkie dzieci w wieku 3-4 lat, które z dniem 1 września 2017r. rozpoczynają edukację przedszkolną zapraszamy na DNI ADAPTACYJNE

 

 

 

w dniach 29-31.08.2017r. w godzinach 10:00 – 12:00.

 

 

 

Zajęcia będą odbywały się w sali zabaw gr. I oraz VII.

 

 

 

Listy Dzieci przyjętych do poszczególnych grup w HOLU przedszkola.

 

 

 

ZAPRASZAMY

 

 

 

 

 

------------------

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

RODZICÓW DZIECI, KTÓRE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2017r. ROZPOCZNĄ EDUKACJĘ PRZEDSZKOLNĄ W NASZEJ PLACÓWCE,

NA SPOTKANIE

W DNIU 20.06.2017r O GODZINIE 16.00

SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W SALI GIMNASTYCZNEJ

##############################################

Są słowa, których mówić nie należy.
                     Takie, których się nie zdradza,
                     których głębi nic nie zrani, nie pogubi, nie postrada.
                     A więc powiem prosto z mostu,
                     bo ja wiem – zrozumie każdy.
                     Ja DZIĘKUJĘ WAM …. po prostu !!!

GORĄCE  PODZIĘKOWANIE!!!!!!!!
                                                
                                                     składam
    RODZICOM, PRACOWNIKOM PRZEDSZKOLA
            oraz OSOBOM  reprezentującym FIRMY  i INSTYTUCJE
                                        czyli  WSZYSTKIM,
     KTÓRZY  OKAZALI  SWĄ  ŻYCZLIWĄ  POMOC  I WSPARCIE
          podczas organizacji XIX FESTYNU RODZINNEGO,
                                który odbył się 27 maja 2017r. w ogrodzie naszego Przedszkola
   
                                                                                              Jolanta Drążek – dyrektor
                                                                                    Przedszkola Miejskiego nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie

                                                                                                     Olsztyn, 29 maja 2017r.  

       
 
RODZICOM  bardzo dziękuję:
za przygotowanie i udział w rodzinnym
* przeglądzie Poezji dziecięcej „Dobre wychowanie”,
* konkursie plastycznym „Moje podróże po Polsce”,
* konkursie fotograficznym „Selfie z flagą w tle”
* konkursie wiedzy „Znasz li ten kraj”  
* oraz przygotowanie i udział w  musicalu „Stara Warszawa”
* za pomoc finansową i rzeczową podczas organizacji zabawy fantowej,
* upieczenie wyśmienitych ciast do festynowej kawiarenki,
* nieocenioną pomoc podczas rozstawiania oraz porządkowania sprzętu  przed
  i po festynie,  
*za Państwa z dziećmi obecność, wspólną zabawę oraz aktywny udział w festynowych
  atrakcjach.     

                 
  PRACOWNIKOM  PM nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie bardzo dziękuję:
*za trud i wysiłek włożony w organizację festynu oraz zapewnienie jego właściwego,
  sprawnego przebiegu.
*przygotowanie i prowadzenie stoisk: loteria fantowa, kącik plastyczny, „słodkie
  wędkowanie”, lody, przygotowanie musicalu  „Stara Warszawa”
*przygotowanie i prowadzenie pokazów, konkursów i występów poszczególnych grup,
*przygotowanie „przysmaków kuchni przedszkolnej” oraz upieczenie ciast
*organizację i prowadzenie stoisk: „przysmaki kuchni przedszkolnej”, kawiarenka,
  stoisko z watą cukrową,
*za przygotowanie i dekorację ogrodu, a także rozstawianie i porządkowanie
  sprzętu przed i po zakończeniu festynu oraz za ……. wszystkie inne rzeczy związane z
  właściwą organizacją i przebiegiem festynu, a których nie sposób wymienić.
           
                                            D Z I Ę K U J Ę                   
                                                                                         Jolanta Drążek
                                                                                        Dyrektor PM nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie

 

                         W ORGANIZACJI XIX FESTYNU POMOGLI   NAM:  
Rada Osiedla Dajtki – pomoc w organizacji zabawy fantowej
Pani Marzenna Życzko Dyrektor SP Nr 18 w Olsztynie – użyczenie sprzętu nagłaśniającego oraz krzeseł
Państwo Marzena i Bogdan Korkuć – sklep KOLOR  - przekazanie w formie darowizny naczyń  jednorazowych do festynowej kawiarenki i kuchni                                                                                                                                                                       Pan Norbert Kardahs – użyczenie namiotu
Pan Sławek  Dańczuk - użyczenie stołów i ław              
Pan Grzegorz Ciećwierz nauczyciel SP nr 18 w Olsztynie –muzyczny mistrz ceremonii oraz
Adam Chryszczanowicz uczeń SP nr 18 w Olsztynie – pomoc przy nagłośnieniu

            
                           
                                         ATRAKCJE dla DZIECI:
                       Zamek dmuchany oraz Foto –budkę  zasponsorowali
                                         Państwo Agata i Piotr Dorosz
                 Pokaz motocykli – Państwo Magdalena i Bartosz Nilipińscy
                                         
ZABAWA FANTOWA -wsparcie finansowe bądź rzeczowe okazali:
Gr. I: P. Kaczmarczyk, P. Krajewscy, P. Lewarowscy, P. Powązka,  P. Sądej, P. Szczerbuk, P. Szleszyńscy
Gr. II: P. Dąbkowscy,  P. Lewalscy, P. Macios, P. Maruszczak, P. Niedzwiedzcy, P. Spychalscy
Gr. III:P. Gołębiewscy, P. Grądzcy, P. Janysz, P. Krych, P. Lasek  P. Piesik, P. Szleszyńscy, P. Woźniak,  
Gr. IV: P. Czebruk, P. Domurat, P. Jabłońscy, P. Kamińscy, P. Karpiak, P. Kondratowicz, P. Kowalscy,
             P. Kozłowscy, P. Krych, P. Niemiec, P. Świeciak, P. Żytkiewicz,
Gr. V: P. Dorosz
Gr. VI: P. Godlewscy, P. Ferenc,  P. Kołtak, Pani Brodawska
Gr. VII: P. Zembrzuscy, P. Lewalscy

CIASTO  do festynowej kawiarenki UPIEKŁY ( LI ):
Gr. I:   P. Powązka, P. Jędrzejczyk, P. Szleszyńscy, P. Nafalska, P. Jabłońska, P. Radzik
Gr. II:  P. Wawrzyniak, P. Sobieszczańska, P. Jasińska, P. Kurjan
Gr. III: P. Lasek, P. Gołębiewska
Gr. IV: P. Karpiak, P. Świeciak, P. Karolewska, P. Fydrychewicz-Kamińska
Gr. V: P. Andruszkiewicz, P. Skiba, P. Dorosz
Gr. VI:  P. Ferenc, P. Szydlik, P. Radzik  
Gr. VII: P. Jastrzębowska, P. Modzelewska, Ścibek, P. Brzuszkiewicz

POMOCĄ przy rozstawianiu sprzętu służyli:
Gr. I:   P. Nafalski, P. Powązka, P. Sczerbuk, P. Waśniewski,
Gr. II:  P. Czerwiński, P. Sobieszczański
Gr. III: P. Kornacki, P. Stuldych,
Gr. IV: P. Morgaś, P. Potasznik,
Gr. V:  P. Kornacki, P. Król
Gr. VI:  P. Godlewski, P. Ferenc,    
Gr. VII:  P. Aptowicz, P. Brzuszkiewicz

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

   XIX Festyn Rodzinny        

w Przedszkolu Miejskim nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie

                         27 maja 2017 roku

W programie:

* Zabawy muzyczne

* Pokaz tańca i baletu dz. uczęszczających na zajęcia dodatkowe w p-lu

* Musical „Stara Warszawa” w wykonaniu Rodziców dzieci z gr. I

* W Y S T Ę P Y   P R Z E D S Z K O L A K Ó W gr. VII, II, III, I

* Koncert Cezarego Makiewicza

* W Y S T Ę P Y P R Z E D S Z K O L A K Ó W gr. IV, V, VI

* Przegląd poezji dziecięcej „Dobre wychowanie….”

* Pokaz Teatru Tańca i Ognia „Taniec z flagami”

* Rodzinny konkurs wiedzy o Polsce „Znasz li ten kraj”

* Występ Zespołu Sygnalistów Myśliwskich ARTEMIS

* Rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego „Selfie z flagą w tle”

     oraz konkursu plastycznego „Moje podróże po Polsce”

* Pokaz żonglerki, zabawy integracyjne

 

     Podczas festynu, wspólnie z Fundacją Przyszłość dla Dzieci  

                                 prowadzona będzie akcja

             S E R D U S Z K O   N A D Z I E I  dla  J U L I I

zbiórka pieniędzy na leczenie i rehabilitację Julii –siostry naszego przedszkolaka

 

   wśród atrakcji między innymi :                   poza tym:

  • FOTO - budka
  • zabawa fantowa,                                         * kącik plastyczny
  • „słodkie wędkowanie”                                 * kącik pszczelarski
  • bańki mydlane, żonglerka                           * warsztaty garncarskie
  • zamek dmuchany                                         * warsztaty balonowe                                  
  • „Moje osiedle- rodzinne warsztaty twórcze” – MOK w Olsztynie                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

   przysmaki kuchni przedszkolnej:           i oczywiście:

  • pierogi z mięsem                                 * wyśmienite ciasta                                                                      
  • babka ziemniaczana, krokiety,             * kawa, herbata, soki,                                                                       

        słodkie naleśniki                                   * lody, wata cukrowa                                                                                                       

Z A P R A S Z A M Y   dzieci, rodziców, sąsiadów, przyjaciół i sympatyków naszego Przedszkola, absolwentów i ich rodziny, mieszkańców osiedla Dajtki i nie tylko, czyli

         wszystkich, którzy miło i wesoło chcą spędzić czas z Niezapominajką.

  

              ZAPRASZAMY       10:00 - 14:00       Z A P R A S Z A M Y                             


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       

DRODZY RODZICE !!!
W związku z potrzebą ustalenia organizacji pracy przedszkola
w miesiącu LIPCU  ( ze względu na remont w budynku  SP nr 18 )
     oraz w dniach 29-31 SIERPNIA 2017r.  ( w przedszkolu )

bardzo proszę wszystkich Państwa o szczegółową ( tygodniową )   
                                          deklarację       
     uczęszczania  dziecka do przedszkola w w/w terminach.
 LISTY znajdują się na tablicach ogłoszeń obok każdej grupy
  Informacji proszę udzielić do 31 marca  2017r.

###############################

Informujemy  Rodziców o możliwości wzięcia udziału w spotkaniu z wizytatorami Kuratorium Oświaty w Olsztynie,  które odbędzie się 15 lutego 2017 r. o godz. 16.00 w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie,
Al. Piłsudskiego7 /9, sala  160 ( I piętro).

Tematem spotkania będzie zaprezentowanie  harmonogramu kolejnych etapów
wdrażania reformy:
l) Informacja o powołaniu przez MEN Zespołu do spraw wdrażania reformy edukacji
oraz powołaniu przez Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty Zespołu do spraw
wdrażania reformy w województwie warmińsko-mazurskim,
2) Przedstawienie projektów podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkół
podstawowych oraz ramowych planów nauczania dla wszystkich typów szkół, a także
przekazanie informacji o monitorowani wdrażania podstaw programowych

###################################################         

  O G Ł O S Z E N I E


                                21  lutego  2017r. (wtorek) o godz. 10:45
                                     
                              DZIECI obejrzą przedstawienie teatralne pt.

                                      „Lekcja z dobroci Jasia i Małgosi"                  

w  wykonaniu aktorów Teatru MAGIK z Białegostoku
                                  
                                                  cena  „biletu” – 5 zł

            Proszę Rodziców o dokonanie wpłat u Pań nauczycielek w grupach.

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Szanowni Rodzice.

Właśnie wykonaliśmy naliczenia za pobyt dzieci w przedszkolu w m-cu styczeń 2017.

Państwo (mama dziecka lub tata) otrzymacie na swoje poczty meilowe hasło dostępu do indywidualnego konta.

Proszę postępować zgodnie z instrukcją   i dokonywać wpłat na konto Przedszkola  do dnia 10 każdego miesiąca.

Jeśli ktoś nie otrzymał meila – Prosimy

o pilny kontakt

Z poważaniem

Jolanta Drążek

Meila tej treści powinniście Państwo otrzymać na swój adres.
”Uprzejmie informujemy, że w Systemie Obsługi Przedszkoli zostało zresetowane hasło do Twojego indywidualnego konta.
Celem zalogowania się do systemu zapraszamy na stronę
https://przedszkola.wizja.net/ , gdzie po wejściu w zakładkę Logowanie należy wykorzystać poniższe dane dostępowe:

przykład:

login: xxxxx@xxxx>;
hasło: ccccccccc

Przy pierwszym logowaniu konieczna będzie zmiana hasła.

Z wyrazami szacunku

Zespół WizjaNet

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Z A P R O S Z E N I E

     Dyrektor oraz Pracownicy Przedszkola Miejskiego nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie

                                           zapraszają DZIECI w wieku 2,5 – 4 lat,

                 które nie uczęszczają do przedszkola, do udziału w zabawach integracyjnych

                                 organizowanych w naszej placówce przy ul. Kłosowej 23A

                       w każdą ostatnią sobotę miesiąca w godzinach od 10:00 do 12:00.

   Najbliższe spotkania odbędą się:   28 stycznia 2017r.

                                                           25 lutego 2017r.

                                                           25 marca 2017r.     DZIEŃ OTWARTY

                                                           29 kwietnia 2017r.  

                                                                maja 2017r.   FESTYN RODZINNY

                                                           24 czerwca 2017r.    

             SERDECZNIE ZAPRASZAMY DZIECI WRAZ Z RODZICAMI

                                                                 Jolanta Drążek  - DYREKTOR   PM 14                                                                              

                                Udział w zabawach jest bezpłatny. Dodatkowe informacje - telefon: 89 5271345

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

BAL KARNAWAŁOWY dla DZIECI

                                       18 STYCZNIA 2017r.

Grupa: I, II, III, VII - ok. godziny 8:30 do 10:00

Grupa: IV, V, VI – ok. godziny 10:15 do 11:45 ( obiad ok. godziny 12:00 )

* zabawę będą prowadziły 2 animatorki z „Odjazdowych Imprez”

*jeżeli jest to możliwe prosimy o PRZEBRANIE dzieci

Koszt zabawy 7 zł od dziecka. Powyższą kwotę bardzo proszę wpłacić u Pań nauczycielek.

Zdjęcia dla dzieci, będzie wykonywała firma PRO- ART z Gdańska

* 1 zdjęcie grupowe 15x30 panoramiczne

* 2 zdjęcia indywidualne - małe 15x16

* 1 zdjęcie indywidualne – duże 22x20

Komplet zdjęć: 33zł

RODZICE, którzy NIE CHCĄ, aby ich dziecku zostały wykonane zdjęcia,

                   BARDZO PROSZĘ o przekazanie tej informacji Pani nauczycielce w grupie.

#################################################

Drodzy Rodzice,

w związku z wdrażaniem od 1 stycznia 2017r. nowego systemu naliczania opłat za przedszkole, do zawieranej przez Przedszkole z Rodzicami umowy o świadczenie usług należy wprowadzić Aneks zawierający nowe uwarunkowania.

Aneks można pobrać z naszej strony internetowej lub w  kancelarii Przedszkola.

Aneks należy podpisać do dnia 31.12.2016r.

Do pobrania Aneks do umowy o świadczenie usług:

 Aneks do umowy o świadczenie usług 2016/2017

#########################################

UWAGA  RODZICE !!!  
                 W związku z koniecznością zamknięcia roku budżetowego
              i „zerowania” na dzień 30 grudnia 2016r. rachunków bankowych
na których gromadzone są środki na  wyżywienie dzieci oraz opłaty za przedszkole, a także w związku z wdrażaniem od 1 stycznia 2017r. nowego systemu naliczania opłat za przedszkole,  do 21  grudnia muszą zostać  naliczone odpisy z tytułu nieobecności dziecka w przedszkolu  w miesiącu grudniu. W związku z powyższym:

            BARDZO PROSZĘ WSZYSTKICH RODZICÓW  
o zadeklarowanie, czy w dniach 22 – 30.12.2016r. dziecko będzie uczęszczało do przedszkola.  Zadeklarowana w danym dniu obecność, bądź też nieobecność dziecka, zostanie zaznaczona w dzienniku zajęć i tak też zostaną  naliczone odpisy. Proszę o podjęcie decyzji do 19 grudnia 2016r. do godz. 12:00   

                            Listy znajdują się na tablicach ogłoszeń obok każdej grupy.   
                                                
PAŃSTWA DEKLARACJA będzie podstawą do naliczenia odpisów z tytułu nieobecności dziecka w przedszkolu w miesiącu grudniu.

 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

DRODZY  RODZICE!

 
Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie informuje
Rodziców  o możliwości wzięcia udziału w spotkaniu z Wizytatorami Wydziału Nadzoru Pedagogicznego Kuratorium Oswiaty w Olsztynie, które odbędzie się 14 grudnia 2016r. o godzinie 16.00            w Szkole Podstawowej nr 18 w Olsztynie, ul. Żytnia 71


Tematem spotkania będzie zaprezentowanie najważniejszych zmian w edukacji oraz harmonogramu wdrażania reformy.

 

                        Jolanta Drążek – Dyrektor PM 14

 

########################################

UWAGA  RODZICE  DZIECI  W  WIEKU  PRZEDSZKOLNYM...

INFORMUJEMY, ŻE AKTUALNIE  DYSPONUJEMY  WOLNYMI  MIEJSCAMI  W  PRZEDSZKOLU.

CHĘTNYCH  PROSIMY O  KONTAKT  OSOBISTY  LUB  TELEFONICZNY

#################################

 

Stałe terminy dokonywania opłat za Przedszkole

                                 gotówką

                   w roku szkolnym 2016/217

                 * druga środa każdego miesiąca

               14 września 2016r.

             12 października 2016r.

             09 listopada 2016r.

             14 grudnia 2016r.

             11 stycznia 2017r.

             08 lutego 2017r.

             08 marca 2017r.

             12 kwietnia 2017r.

             10 maja 2017r.

              14 czerwca 2017r.

             12 lipca 2017r.

             09 sierpnia 2017r

###########################

Z A J Ę C I A  P O K A Z O W E    B A L E T   i   T A Ń C E

                       dla wszystkich zainteresowanych rodziców i dzieci

                     odbędą się w ŚRODĘ 28 WRZEŚNIA OD GODZ. 15:15

                                w sali gimnastycznej przedszkola.

 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

UWAGA RODZICE

             7 września 2016r. ( środa ) o godzinie 16:00

w sali gimnastycznej przedszkola odbędzie się ZEBRANIE  OGÓLNE

       dotyczące organizacji pracy placówki w nowym roku szkolnym.

     Do udziału w spotkaniu ZAPRASZAM wszystkich RODZICÓW.

                   Czas trwania zebrania ogólnego ok. 1 godziny.

Po zebraniu ogólnym o godz. 17:00 odbędą się zebrania grupowe.

 

########################    

UWAGA! RODZICE !

         UBEZPIECZENIE DZIECI

                             jest kwestią dobrowolną każdego RODZICA.

                       RODZICE podejmują decyzje indywidualnie

                      wg własnego uznania i potrzeb.                       

       Rada Rodziców nie podejmuje decyzji w sprawie ubezpieczania dzieci.

         Możliwości jest bardzo dużo. W szatni na gazetce           „INFORMACJE dla RODZICÓW”

     znajdują się Oferty przesłane do przedszkola przez firmy ubezpieczeniowe.                                          

           Do 1 września 2016r. dzieci były ubezpieczone w T. U. Generali

 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

SZANOWNI MIESZKAŃCY

 

Rada Osiedla „DAJTKI” informuje, że na projekty zgłoszone  w olsztyńskim budżecie obywatelskim można będzie głosować w dniach  od 8 września2016r. do dnia 18 września 2016r.                                          

Można głosować elektronicznie. Na Osiedlu będzie można głosować w Filii Biblioteki Miejskiej – ul. Żytnia 71.

Szczegółowe informacje na stronie internetowej https://obo.olsztyn.eu/

Rada zachęca Państwa do głosowania na projekt osiedlowy nr 69   – modernizacja parkingu przed Przedszkolem Miejskim nr 14 im. Niezapominajki na ul. Kłosowej.                                                                        

 Jest to kontynuacja i zakończenie modernizacji ulicy Żytniej i Kłosowej przed Szkoła Podstawową nr 18 i Gimnazjum Nr 14, Filią Biblioteki Miejskiej i Przedszkolem Miejskim Nr 14.

Przewodnicząca Rady Osiedla „DAJTKI”

Lucyna Koper

######################################  

UMOWY  O  ŚWIADCZENIE  USŁUG  NA  ROK  SZKOLNY  2016/2017

BĘDĄ  PODPISYWANE  od  22 do 31 sierpnia 2016r w  godz. 07:00 - 16:00

       UMOWĘ (w dwóch egzemplarzach) PROSZĘ  POBRAĆ  ZE  STRONY  INTERNETOWEJ  PRZEDSZKOLA  (zakładka Kącik Rodzica - Dokumenty - Umowa o świadczenie usług 2016/2017)  I  PODPISANĄ  ZŁOŻYĆ  W  SEKRETARIACIE  PLACÓWKI

BARDZO  PROSZĘ  WSZYSTKICH  RODZICÓW  O  PODPISANIE  UMÓW  WE  WSKAZANYM  TERMINIE

                                                                                                                                       Dyrektor PM 14

                                                                                                                                       Jolanta Drążek

#################################

Szanowni Państwo!

W związku z realizacją IV edycji Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego, w imieniu Zespołu Koordynujacego zwracamy się z gorącą prośbą o wsparcie gosowania na projekt OBO.

Głosowanie odbędzie się w dniach 08.09.2016 - 18.09.2016.

Poniżej podajemy link do strony, gdzie znajdziecie  Państwo wszelkie informacje na ten temat:

www.glosujobo.olsztyn.eu

https://obo.olsztyn.eu/

########################

Dzieci 3 - letnie,

które w miesiącu wrześniu rozpoczynają edukację przedszkolną

ZAPRASZAMY

na  DNI  ADAPTACYJNE

Zajęcia będą odbywały sie w dniach 29,30,31.08.2016r.

w godzinach od 10:00 do 12:00 w sali zabaw grupy VII

Do aktywnego udziału zapraszamy dzieci wraz z rodzicami

Proszę o przyniesienie obuwia na zmianę.

                                                                                       Czekamy z niecierpliwością

                                                                                           Dyrektor oraz Grono Pedagogiczne

##########################################################################

UWAGA RODZICE !!!

W związku z małą ilością dzieci uczęszczających do przedszkola

   od 20 lipca 2016r. (tj. od środy ) nastąpi zmiana w organizacji pracy przedszkola: będą funkcjonowały 3 grupy

I GRUPA „wakacyjna”( dzieci, które uczęszczały do grupy I oraz do grupy VII ) - bawią się w sali grupy I   7:00 – 17:00                                                                        

II GRUPA ”wakacyjna”(dzieci, które uczęszczały do grupy II, III oraz 5 latki z gr. VI) -bawią się w sali grupy II 6:00 – 16:00                                                                        

III GRUPA ”wakacyjna”(dzieci, które uczęszczały do grupy IV, V oraz 6-7 latki z gr. VI ) - bawią się w sali grupy IV 6:30-16:30

                                 Ze względów organizacyjnych   BARDZO PROSZĘ O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 8:00

1 SIERPNIA, dzieci zmienią sale zabaw !!!

Dzieci zI GRUPY „wakacyjnej” będą bawiły się w sali grupy II

Dzieci z II GRUPY „wakacyjnej” będą bawiły się w sali grupy III

Dzieci z III GRUPY „wakacyjnej” będą bawiły się w sali grupy V

Kolejna zmiana sal zabaw, przewidywana jest od 16 sierpnia.

                                       Wszystkim, zarówno w pracy jak i na urlopie życzę spokojnych, miłych i słonecznych dni.                                                                                                                                                                                                        Pozdrawiam – Jolanta Drążek  

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Wszystkim Dzieciom, Rodzicom oraz Pracownikom „Niezapominajki”

       pięknie dziękuję za kolejny rok wspólnej nauki i zabwy, wytężonej pracy

   i owocnej współpracy. Życzę by okres wakacji i urlopów był czasem radości i

     odpoczynku, miłych spotkań i przyjemnych doznań, aby czas spedzony z

         najbliższymi zrekompensował wszelkie trudy i znoje minionego roku.

     Skąpanych w słońcu i bezpiecznych wakacji i urlopów!!! Jolanta Drążek

 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

                                                               UWAGA RODZICE

  Z dniem 1 lipca 2016r. ( tj. od piątku ) nastąpi zmiana w organizacji pracy przedszkola.

            W okresie wakacji, w przedszkolu będą funkcjonowały 4 grupy:

I grupę, będą tworzyły dzieci, które uczęszczają do grupy I i do grupy VII  

                   - bawią się w sali grupy I     7:00 – 17:00                                                                          

II grupę, będą tworzyły dzieci, które uczęszczają do grupy II i do grupy IV    

                    – bawią się w sali grupy II     6:00 – 16:00                                                                        

III grupa to dzieci, które uczęszczają do gr. III oraz 5 latki z gr. VI  (Alicja D., Hania F., Mateusz K., Jan K. )

                      - dzieci zapraszam do sali grupy III   7:00 – 17:00

IV grupa to dzieci, które uczęszczają do grupy V oraz 6-7 latki z grupy VI

                       - bawią się w sali grupy V   6:30 – 16:30

Godziny posiłków pozostają bez zmian:

8:00 do 8:30 śniadanie

11:30 – 12:00 obiad

14:00 – podwieczorek

 

Ze względów organizacyjnych, BARDZO PROSZĘ O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 8:00

 

     W czasie wakacji dzieci będą zmieniały sale zabaw ( konieczność wykonania generalnych porządków)

Jeżeli ilość dzieci będzie mniejsza niż wynika z deklaracji rodziców, dopuszczam możliwość zmiany ilości grup i innego podziału dzieci.  

Funkcjonowanie przedszkola zarówno w lipcu jak i sierpniu to dla nas wszystkich NOWOŚĆ. Nie mamy doświadczenia, jak organizować pracę, aby wszyscy byli zadowoleni. Mam jednak nadzieję, iż wspólnie dołożymy starań, okażemy maksimum życzliwości i wyrozumiałości, aby wakacyjny okres był czasem miłym, przyjemnym i bezstresowym, czego ŻYCZĘ: Dzieciom, Rodzicom oraz Pracownikom przedszkola.

                                                                                                                                                                     Pozdrawiam – Jolanta Drążek  

 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

OGŁOSZENIE

   Uprzejmie informuję, że 21 czerwca 2016r. ( wtorek ) o godzinie 17:00

                         w sali gimnastycznej przedszkola odbędzie się

              Z E B R A N I E   I N F O R M A C Y J E

                        dla RODZICÓW dzieci 3- letnich,

            które 1 września 2016 roku rozpoczną edukację przedszkolną

                              Jolanta Drążek – dyrektor PM14

###############################################

OGŁOSZENIE   WAŻNE !!!

W związku ze zwiększającymi się kosztami przygotowywania posiłków,

wynikającymi m.in. ze wzrostu cen produktów wykorzystywanych do ich sporządzania,

z dniem 1 lipca 2016 roku wysokości dziennej stawki żywieniowej w Przedszkolu,

została ustalona na kwotę 6,00zł.

Zarządzenie Nr 9/2016 z dnia 01.06.2016r. Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie w sprawie ustalenia dziennej stawki żywieniowej w Przedszkolu Miejskim Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie.

Wysokość opłaty za korzystanie z wyżywienia w Przedszkolu Miejskim nr 14 im. Niezapominajki

w Olsztynie została ustalona w porozumieniu z Prezydentem Olsztyna.

                                               Jolanta Drążek – dyrektor Przedszkola

###############################

                   Dyrektor, Grono Pedagogiczne oraz Pracownicy

                             Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie

                                         mają przyjemność zaprosić

                       Rodziców, Dzieci, Mieszkańców osiedla Dajtki,

                       sąsiadów, przyjaciół przedszkola i nie tylko !!!

                                                  do udziału

                w Festynie Rodzinnym

który odbędzie się 21 maja 2016 roku w godz. 12:00 – 16:00

                                       w ogrodzie Przedszkola                                                                                                       

W programie m.in.: występy przedszkolaków oraz absolwentów przedszkola, pokaz magii i iluzji, występ zespołu Folkownia, pokaz Aikido, konkursy oraz zabawy taneczne. Dodatkową niespodzianką będzie przedstawienie teatralne „Legenda o Świętym Jakubie” w wykonaniu rodziców dzieci z gr. IV.

W śród atrakcji m.in.: warsztaty garncarskie, kącik pszczelarski, wielka gra planszowa, kula zorbing, zamek dmuchany, warsztaty balonowe oraz kuglarstwa, wielkie bańki mydlane, słodkie wędkowanie, wata cukrowa i inne atrakcje. Nie zabraknie przysmaków kuchni przedszkolnej oraz znakomitych ciast upieczonych przez rodziców.    

       S E R D E C Z N I E   Z A P R A S Z A M Y                      

     w imieniu Organizatorów - Jolanta Drążek -Dyrektor PM Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie                                            

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

5 maja 2016r. (czwartek)

WSZYSTKICH  RODZICÓW  Z  TRÓJEK  GRUPOWYCH  i   nie  tylko

zapraszam  na  spotkanie,

które  odbędzie  się  w  sali  grupy  II  o  godz. 16.00

Tematem spotkania będzie m. innymi organizacja Festynu  Rodzinnego.

Mam nadzieję n Państwa aktywny udział w spotkaniu.

                                                       Jolanta Drążek - dyrektor PM 14

*****************************************                                                       

PODZIĘKOWANIE

W dniach 9-16 marca 2016 roku w naszej placówce została przeprowadzona ewaluacja zewnętrzna, która polegała na zbieraniu i analizowaniu informacji na temat funkcjonowania przedszkola w obszarach wyznaczonych przez wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6.08.2015 r. Ewaluacja miała także na celu ustalenie, czy przedszkole spełnia badane wymagania na poziomie podstawowym i czy podejmuje działania z wysokiego poziomu wymagania.

W trakcie ewaluacji w placówce zbierano informacje pochodzące z wielu źródeł - dyrektora, grona pedagogicznego, pracowników administracji i obsługi, dzieci, ich rodziców, partnerów przedszkola i przedstawicieli samorządu lokalnego.

Badanie zostało zrealizowane przez zespół wizytatorów ds. ewaluacji, w skład którego weszły: Renata Maria Iłeczko oraz Joanna Jabłońska. 

Z radością informuję, iż Przedszkole wszystkie wymagania spełnia, podejmując i realizując działania z wysokiego poziomu wymagań.

                                 Pragnę wyrazić gorące podziękowanie

Radzie Pedagogicznej, Pracownikom administracji i obsługi, dzieciom i ich Rodzicom, partnerom środowiska lokalnego oraz przedstawicielom samorządu lokalnego za zaangażowanie w podejmowane czynności ewaluacyjne , a jednocześnie wszystkie podejmowane działania na rzecz rozwoju placówki.

Sukcesy Przedszkola są wynikiem wieloletniej i owocnej partnerskiej współpracy na wielu płaszczyznach i niech będą motywacją do dalszej pracy i współpracy.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w naszym przedszkolu na stronie:

http://www.seo2.npseo.pl/reports/1000126128168.pdf

                                                                                                                             Jolanta Drążek - dyrektorm PM 14 im. Niezapominjaki

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

SZKOŁA  DLA  RODZICÓW  I  WYCHOWAWCÓW

SZANOWNI  RODZICE!

Dzięki wspólnym chwilom spędzonym z rodzicami i prowadzącymi

w miłej atmosferze nabędziecie wiele nowych umiejętości w zakresie nawiązywania

i podtrzymywania bliskich relacji z dziećmi, a w szczególności:

  • umiejętności stawiania granic,
  • motywowania do nauki,
  • rozpoznawania potrzeb dziecka i swoich,
  • brania odpowiedzialności za swoje zachowanie,
  • stosowania nagród i kar,
  • rozwiązywania sytuacji problemowych.

Zajęcia są bezpłatne i odbędą się w czwartki od 15.04.2016

o godz. 17.00 w sali konferencyjnej  w SP nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie

Zapraszamy!

Warsztaty poprowadzą pedagodzy: mgr Elżbieta Mroczkowska, mgr Anna Jaguszewska

Zapisy na zajęcia u pedagoga szkolnego (nr tel. 89-5271565)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Szanowni Państwo!

 

Sekcja Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przypomina, że 7 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Zdrowia, który stwarza sposobność zwrócenia uwagi całego świata na problemy ważne dla zdrowia. Tegoroczny Światowy Dzień Zdrowia będzie poświęcony zagadnieniom związanym z profilaktyką cukrzycy.

 

Hasło Światowego Dnia Zdrowia 2016

brzmi Beat Diabetes co można tłumaczyć jako

„Pokonaj cukrzycę”

 

Wraz z rosnącym rozpowszechnieniem cukrzycy, coraz ważniejsze staje się posiadanie wiedzy o tym, jak można zminimalizować ryzyko wystąpienia choroby, a także o sposobach jej wykrywania i leczenia. Niemal 350 mln. osób na całym świecie cierpi na cukrzycę – chorobę przewlekłą, do której dochodzi, gdy organizm nie wytwarza wystarczającej ilości insuliny lub nie jest w stanie skutecznie wykorzystywać własnej insuliny w procesie metabolizmu cukrów pochodzących ze spożywanej żywności. Insulina to hormon regulujący poziom cukru we krwi, będącego źródłem energii potrzebnej nam do życia. Jeżeli glukoza nie może przeniknąć do komórek organizmu, w których jest spalana jako energia i pozostaje w krwiobiegu, jej stężenie może wzrastać do szkodliwego poziomu.

W 2012 r. cukrzyca była bezpośrednią przyczyną około 1,5 mln. zgonów na świecie, z których 80% miało miejsce w państwach o niskich i średnich dochodach. Według prognoz WHO do 2030 r. cukrzyca stanie się 7 najczęściej występującą przyczyną zgonów.

Rozróżniamy dwa główne typy choroby. Osoby cierpiące na cukrzycę typu 1 na ogół w ogóle nie wytwarzają własnej insuliny i dlatego, aby przeżyć, muszą przyjmować insulinę w formie iniekcji. Chorzy na cukrzycę typu 2, którzy stanowią około 90% wszystkich przypadków zachorowań, najczęściej wytwarzają własną insulinę, ale w niewystarczającej ilości lub ich organizm nie jest w stanie jej właściwie wykorzystywać. Osoby chore na cukrzycę typu 2 na ogół mają nadwagę i prowadzą siedzący tryb życia.

Długotrwale utrzymujący się we krwi wysoki poziom glukozy powoduje uszkodzenie narządów wewnętrznych i może być przyczyną ataku serca, udaru mózgu, niewydolności nerek, impotencji oraz zakażeń prowadzących do amputacji kończyn.                                                                                                  

Przy zastosowaniu właściwego leczenia wpływ cukrzycy na życie chorego można zminimalizować. Nawet osoby cierpiące na cukrzycę typu 1 mogą cieszyć się długim życiem w zdrowiu, jeżeli będą ściśle kontrolować poziom cukru we krwi.

Opracowano na podstawie informacji WHO.

 

W związku z powyższym Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie Sekcja Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej rozpoczyna akcję profilaktyczną mającą na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie profilaktyki cukrzycy.

Państwa zachęcamy również do podejmowania działań edukacyjno-informacyjnych.

Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi załącznikami:

-          Publikacja „One są wśród nas. Dziecko z cukrzycą w szkole i przedszkolu”,

-          Publikacja „Opieka pielęgniarki szkolnej nad uczniem z cukrzycą”,

-          Publikacja dla kobiet z cukrzycą przygotowujących się do macierzyństwa „Mam cukrzycę chcę urodzić zdrowe dziecko”,

-          Publikacja „Przewodnik cukrzycowy dla pielęgniarki i położnej”,

-          Wywieszka informacyjna z hasłem roku 2016.

Powyższe publikacje zamieszczone są także na stronie internetowej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie http://psseolsztyn.bip.visacom.pl/1095-menu/oddzial-nadzoru/sekcja-promocji-zdrowia-i-oswiaty-zdrowotnej/wiatowy-dzie-zdrowia-2016-r.html

 

Więcej informacji na ww. temat udziela:

Grażyna Dziubanii – kierownik Sekcji Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej

Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie

tel. (089) 52 48 332, 317

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Drodzy Rodzice
Informujemy o możliwości konsultacji i terapii u
psychologa dziecięcego w Pediatrycznym Centrum Rehabilitacji Reholandia
w Olsztynie.

Rozpoczynamy również cykl warsztatów dla rodziców i opiekunów.
Spotkania prowadzone będą przez psychologa dziecięcego Anię Huzik i mają
na celu poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu umiejętności
wychowawczych oraz oddziaływań wspomagających rozwój dziecka.
I część już 09.04.2016
pt. " JAK WSPIERAĆ SAMODZIELNOŚĆ DZIECKA

Tematy pozostałych spotkań:
1. Jak pomóc dziecku w radzeniu sobie z emocjami?
2. Zachęcanie dziecka do współpracy.
3. Jak chwalić i pozytywnie wzmacniać?
4. Konsekwencja czyli co zamiast karania.
5. Jak rozwiązywać konflikty z dzieckiem?
6. Granice w kontakcie z dzieckiem jak je stawiać i dlaczego?
7. Uwalnianie dzieci od grania ról w rodzinie.

Szczegóły na stronie:

http://www.reholandia.olsztyn.pl/

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@                                                    

W dniach od 9 do 16 marca 2016r.                                      

         w Przedszkolu Miejskim nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie

                            będzie prowadzona ewaluacja zewnętrzna.

Zespół wizytatorów ds. ewaluacji, przez kilka najbliższych dni, będzie przyglądać się naszej placówce, chcąc pozyskać jak najwięcej informacji na temat naszej pracy oraz podejmowanych działań, na rzecz rozwoju zarówno dzieci jak i przedszkola.

     Efektem ich pracy będzie raport, opisujący różne aspekty funkcjonowania przedszkola.      

                 Jedną z form pozyskania informacji nt. pracy placówki będzie ankieta,

                                         skierowana do Rodziców.

   W dniach 10 – 16.03.2016r. zostaniecie Państwo poproszeni o wypełnienie na terenie placówki Ankiety onlian, w przygotowanych na ten cel stanowiskach.

                                       Jej wypełnienie będzie trwało ok. 15/20 min.

       Bardzo proszę o wzięcie udziału w powyższym ANKIETOWYM BADANIU

                                         Ankietę będzie można wypełnić w domu.

Jej wypełnienie ( odblokowanie) będzie możliwe po uprzednim uzyskaniu numeru PIN

                       w sekretariacie przedszkola lub u Pań Nauczycielek w grupie.

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

DRODZY RODZICE

INFORMUJEMY, że

w dniach

8 – 14 marca 2016

można składać w kancelarii przedszkola

deklaracje

o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w naszej placówce

Nie złożenie deklaracji w wyżej wymienionym terminie wiąże się z rezygnacją z kontynuacji wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2016/2017.

NOWOŚĆ!!!!!!!     DEKLARACJA  O  KONTYNUOWANIU  WYCHOWANIA  PRZEDSZKOLNEGO  2016/2017

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

OGŁOSZENIE
8 MARCA  2016r. (wtorek) godz. 9.00
dla Dzieci z grupy IV, V, VI
będą wykonywane zdjęcia do TABLO (na zakończenie roku)
Ponieważ zdjęcia wykonuje firma PROART z Gdańska

BARDZO PROSZĘ,
by tego dnia wszystkie dzieci były obecne w przedszkolu.
Całkowity koszt (tablo+4zdjęcia legitymacyjne) ok. 30 zł.
50% kosztów tradycyjnie pokrywa Przedszkole,
50% Rodzice ABSLOWENTÓW

UWAGA!!!
Rodziców, którzy nie chcą, aby ich dziecku było wykonywane rzeczone TABLO bardzo proszę o przekazanie tej informacji w grupie.
Zdjęcia będą wykonywane od godz. 9.00
UWAGA: na TABLO są ujęte wszystkie dzieci z grupy, w TOGACHABSOLWENCI (tj. dzieci, które odchodzą z przedszkola).

                                                                                                           Jolanta Drążek - dyr PM 14

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

To  warto  wiedzieć.....

https://men.gov.pl/ministerstwo/informacje/trwaja-prace-nad-zmiana-rozporzadzenia-w-sprawie-podstawy-programowej-wychowania-przedszkolnego-i-ksztalcenia-ogolnego.html

Poradnik dla Rodziców sześcio i siedmiolatków w przedszkolu...

@@@@@@@@@@

Szanowni Państwo, prosimy zapoznać się z  treścią listu Pani Anny Zalewskiej - Minister Edukacji Narodowej do dyrektorów publicznych przedszkoli.

 List Pani Anny  Zalewskiej - Minister Edukacji Narodowej do dyrektorów przedszkoli...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                                                                                                                                                 Olsztyn, 18.02.2016r.

Szanowni Państwo,

W najbliższym czasie w Przedszkolu Miejskim nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie pojawi się zespół wizytatorów ds. ewaluacji, którzy przez kilka dni będą się przyglądać naszej placówce. Efektem ich pracy będzie raport, opisujący różne aspekty funkcjonowania przedszkola. Chcielibyśmy zaprosić Państwa do wyrażenia swoich opinii na potrzeby tego raportu.

 

Ewaluacja zewnętrzna jest ważnym elementem systemu nadzoru pedagogicznego, zatwierdzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 7 października 2009 r. Ma na celu gromadzenie informacji na temat jakości pracy szkół i funkcjonowania systemu edukacyjnego. Ministerstwo zdefiniowało wymagania wobec szkół, dotyczące różnych dziedzin: od wyników nauczania, przez rozwijanie aktywności uczniów, współpracę z rodzicami, po organizację pracy placówki, w tym jej warunki lokalowe i wyposażenie (pełna lista wymagań na stronie www.npseo.pl).

 

Wizytatorzy ds. ewaluacji starają się więc uzyskać pełny obraz funkcjonowania placówki. Rozmawiają z dyrekcją i nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi, ale też z dziećmi, partnerami przedszkola oraz rodzicami.

 

Państwo jako Rodzice będziecie również poproszeni o wypełnienie ankiety, zawierającej pytania na temat tego, jak postrzegają Państwo naszą szkołę. Ankieta jest w pełni anonimowa, będzie ją można wypełnić w formie on-line. Wypełnienie ankiety trwa ok. 20 min. Ankieta będzie aktywna od 09.03.2016r. od godz. 16:00 do 16.03.2016r.. Będziecie ją mogli Państwo wypełnić na terenie placówki, w specjalnie na ten cel przygotowanych stanowiskach.

 

Zależy nam na Państwa szczerych opiniach. Chcemy poznać Państwa zdanie. Wierzymy, że dzięki Państwa pomocy uda nam się wzmocnić i rozwijać naszą przedszkolną społeczność.

 

Z wyrazami szacunku

 

                                                                                                          Jolanta Drążek – dyrektor Przedszkola

 

 

Dodatkowych informacji udziela: Jolanta Drążek, Danuta Tomczyk - wicedyrektor; tel. 89 5271345                                                                         

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Z A P R O S Z E N I E

Zapraszamy na „Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców”.

Pierwsze spotkanie odbędzie się 18 lutego 2016 r. o godz. 16 00 w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3 w Olsztynie ul. Kopernika 45, pokój nr 31.

 

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

            16 lutego 2016 roku ( wtorek) o godzinie 16:00

                                   Z A P R A S Z A M

         WSZYSTKICH   RODZICÓW dzieci 5-6-7 letnich           

                                       na spotkanie pt.:

„Gotowość szkolna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie I

                                       szkoły podstawowej”,

   Spotkanie poprowadzi Pani mgr Anna Kondrzycka - psycholog

       z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3 w Olsztynie.

                                  Czas: ok. 1,5 godziny.        

                               Miejsce: sala zabaw gr. V

                 ZAPRASZAM do aktywnego udziału.  

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

NABÓR 2016

Zarządzenie nr 15 Prezydenta Olsztyna z dnia 19 stycznia 2016 r.

w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli prowadzonych przez Miasto Olsztyn na rok szkolny 2016/2017

UCHWAŁA NR IV/21/15  RADY MIASTA OLSZTYNA
z dnia 28 stycznia 2015 r.
w sprawie ustalenia kryteriów wraz z liczbą punktów za te kryteria w postępowaniu rekrutacyjnym do
oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Olsztyn

Nabór 2016 Zarzadzenie Prezydenta 2016

Nabór 2016 Kryteria

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                             Z A P R O S Z E N I E

Dyrektor oraz Grono Pedagogiczne Przedszkola Miejskiego nr 14 im. Niezapominajki

                                                                 w Olsztynie

           zapraszają DZIECI w wieku 2,5 – 4 lat, które nie uczęszczają do przedszkola,

   do udziału w zabawach integracyjnych organizowanych w naszej placówce przy ul. Kłosowej 23A

                               w każdą ostatnią sobotę miesiąca w godzinach od 10:00 do 12:00.

   Najbliższe spotkania odbędą się: 30 stycznia 2016r.

                                                                 27 lutego 2016r.

                                                                 19 marca 2016r.     DZIEŃ OTWARTY

                                                                30 kwietnia 2016r.  

                                                                 21 maja 2016r.   FESTYN RODZINNY

                                                                 25 czerwca 2016r.    

                     SERDECZNIE ZAPRASZAMY DZIECI WRAZ Z RODZICAMI            

                                                 Jolanta Drążek - DYREKTOR                                                                            

                 Udział w zabawach jest bezpłatny. Dodatkowe informacje - telefon: 89 5271345

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                                 OGŁOSZENIA

1)

Dzieci oraz pracownicy Przedszkola Miejskiego nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie mają przyjemność zaprosić MIESZKAŃCÓW osiedla Dajtki i nie tylko, na uroczystość z okazji Dnia SENIORA, która odbędzie się 20 stycznia 2016r.     (środa ) o godzinie 9:30 w naszej placówce przy ulicy Kłosowej 23A. W programie m.in. występy dzieci, wspólne zabawy i inne atrakcje.

                   Z radością oczekujemy przybycia Miłych Gości.

                           W imieniu własnym oraz zapraszających  

                               Jolanta Drążek – Dyrektor Przedszkola                

 

2)

Dyrekcja oraz Grono Pedagogiczne Przedszkola Miejskiego nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie w ramach realizowanej innowacji pedagogicznej „Przedszkole otwartych drzwi” ZAPRASZAJĄ dzieci w wieku 2,5 – 4 lat,

które nie uczęszczają do przedszkola, do udziału we wspólnych zabawach    organizowanych w naszej placówce przy ulicy Kłosowej 23A,w każdą ostatnią sobotę miesiąca w godzinach od 10:00 do 12:00.

            Najbliższe spotkanie odbędzie się 30 stycznia 2016r.    

                               Udział w zabawach jest bezpłatny.

                ZAPRASZAMY DZIECI WRAZ Z RODZICAMI.

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$                          

WAŻNA  INFORMACJA  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                    BAL KARNAWAŁOWY dla DZIECI 15 STYCZNIA 2016r.                               

Dzieci z grupy:   I, II, III, VII - rozpoczynają zabawę ok. godziny 8:30 do 10:00

Dzieci z grupy:   IV, V, VI – rozpoczynają zabawę ok. godziny 10:15 do 11:45 ( obiad ok. godziny 12:00 )

                         * zabawę będą prowadziły animatorki Szkoły Tańca i Wdzięku B&W Przemienieccy.

                           *jeżeli jest to możliwe prosimy o PRZEBRANIE dzieci

Koszt zabawy 7 zł od dziecka. Powyższą kwotę bardzo proszę wpłacić u Pań nauczycielek.

 

                                      Zdjęcia dla dzieci, będzie wykonywała firma PRO- ART z Gdańska

Cena albumu (1 zdjęcie 20x30 + 2 zdjęcia 10x15) wynosi 30 zł

+ zdjęcie grupowe (panorama) za 3 zł.

Cały zestawu z grupą wynosi 33 zł.

 

RODZICE, którzy NIE CHCĄ, aby ich dziecku zostały wykonane zdjęcia, BARDZO PROSZĘ o przekazanie tej informacji Pani nauczycielce   w grupie.

   ###########################################################                                        

 

  UWAGA – KONKURS!!!!

 

 

W ramach zadania roku „Rozwijanie zainteresowań czytelniczych u dzieci” zapraszamy do wzięcia udziału w wewnątrz przedszkolnym konkursie:

 

„Najaktywniejszy czytelnik Przedszkola Miejskiego Nr 14

 

im. Niezapominajki w Olsztynie”.

 

Dziecko otrzymuje pieczątkę z danej biblioteki za każdą wizytę w celu wypożyczenia książki. Konkurs trwa do 30 maja 2016 roku.

 

Dla zainteresowanych Karty biblioteczne są do odebrania w grupie u wychowawcy.

 

Dla najaktywniejszych małych czytelników czekają nagrody!!!

 

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                          HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH   2015/2016

 

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

 

Angielski

 

 

      

15:30 – 16:00

( gab. edukacyjny )

 

 

 

15:30 – 16:00

( gab. edukacyjny)

 

 

 

 

Tańce

 

 

 

 

 

 

    15:30 – 16:00

(s. gimnastyczna)

 

 

 

Balet

 

 

 

15:00 – 15:30

(s. gimnastyczna)

 

 

 

  Warsztaty z        

       klocków konstrukcyjnych ROBOLANDIA

 

 

 15.00-15.30

15.30-16.00

(sala gimnastyczna)

 

 


 

 

Logopedia dz. 5-6 l.

zaj. bezpłatne

         9:00 – 12:00

             lub

       12:00 – 15:00

zmiany tygodniowe

gab. logopedyczny

 

 

 

 

 

Zajęcia prowadzą:

Angielski: Agnieszka Nowowiejska

Tańce: Natalia Jaszczanin Szkoła Tańca i Wdzięku Przemienieccy

Balet: Beata Kulgajuk Szkoła Tańca i Wdzięku Przemienieccy

Warsztaty z klocków konstrukcyjnych: Michał Gardziejewski

Logopedia dz. 5-6 letnie: Janina Kiłyk

@@@@@@@@@@@@@@@@@

                           UWAGA RODZICE

            9 września 2015r. ( środa ) o godzinie 16:00

           w sali gimnastycznej przedszkola odbędzie się

                               ZEBRANIE OGÓLNE

dotyczące organizacji pracy placówki w nowym roku szkolnym.

Do udziału w spotkaniu ZAPRASZAM wszystkich RODZICÓW.

              Czas trwania zebrania ogólnego ok. 1 godziny.

Po zebraniu ogólnym o godz. 17:00 odbędą się zebrania grupowe.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@                

UWAGA - DZIECI 2,5 - 3 letnie,

które  w  miesiącu  wrześniu  rozpoczynają  edukację  przedszkolną

ZAPRASZAMY

na  DNI  ADAPTACYJNE

Zajęcia będą odbywały  sie  w  dniach  25, 26, 27 oraz 31.08.2015r. w godzinach od 10.00 do 12.00 w sali zabaw grupy I oraz w sali zabaw grupy VII.

Do aktywnego udziału w zabawie zapraszamy dzieci wraz z rodzicami

Proszę o przyniesienię obuwia na zmianę.

                                                                                                                        Dyrektor PM 14

                                                                                                                      Jolanta Drążek

@@@@@@@@@@@@@@@@@

UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG – NA ROK  SZKOLNY  2015/2016

BĘDĄ PODPISYWANE

W DNIACH   od   20 do 31 SIERPNIA 2015r.

                                               W GODZINACH 7.00 – 16.00

           UMOWĘ  (W DWÓCH EGZEMPLARZACH)  MOŻNA POBRAĆ ZE STRONY INTERNETOWEJ

       PRZEDSZKOLA BĄDŹ z SEKRETARIATU I  PODPISANĄ ZŁOŻYĆ W KANCELARII PLACÓWKI                                                                                          

                       Bardzo proszę WSZYSTKICH RODZICÓW o podpisanie UMÓW w wskazanym terminie

@@@@@@@@@@@@@@@@                          

UWAGA RODZICE

                             od 15.06.2015r. do 18.06.2015r.

             będzie prowadzony NABÓR   UZUPEŁNIAJĄCY

                                   na rok szkolny 2015/2016.

PLIK:  Wniosek Przedszkole

PLIK:  Kryteria

Na dzień dzisiejszy w Przedszkolu są wolne 24 miejsca dla dzieci 4-5 letnich.

Jednocześnie informuję: jeżeli po zakończeniu postępowania uzupełniającego, tj. po 3 lipca 2015r. w dalszym ciągu będą wolne miejsca, będziemy mogli przyjąć dzieci 3 letnie.

Szczegółowe informacje w tym: TERMINY postępowania rekrutacyjnego uzupełniającego, DOKUMENTY do pobrania będą na stronie internetowej www.nabor.pcss.pl/olsztyn/ w zakładce Aktualności.        

   Wymagane dokumenty przyjmowane będą w sekretariacie placówki

                                       w godzinach 8:00 – 16:00

   w dniach, wskazanych w tabeli Terminy postępowania uzupełniającego.

#############################

UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG – NA ROK  SZKOLNY  2015/2016

                                BĘDĄ PODPISYWANE

                                     W TERMINIE  PÓŹNIEJSZYM.

Zmiana terminu spowodowana jest ze względu na prowadzone konsultacje        z Wydziałem Prawnym.

                                                                  O terminie poinformujemy.

#######################################

                                             OGŁOSZENIE

                   Uprzejmie informuję, że 16 czerwca 2015r. ( tj.wtorek)

                      o godzinie 16:00 w sali gimnastycznej   odbędzie się

                           Z E B R A N I E   I N F O R M A C Y J E

                               dla RODZICÓW dzieci 3-4-5 –letnich,

                             które 1 września 2015 roku rozpoczną

                                       edukację przedszkolną.

 

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Dyrektor, Grono Pedagogiczne oraz Pracownicy

             Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Olsztynie

                                mają przyjemność zaprosić

   Rodziców, Dzieci, Mieszkańców osiedla Dajtki,

       sąsiadów, przyjaciół przedszkola i nie tylko !!!

                                       do udziału

                        w Festynie Rodzinnym                    

     który odbędzie się 30 maja 2015roku w ogrodzie Przedszkola

                                       przy ul. Kłosowej 23A

 

             Program festynu będzie nawiązywał do obchodzonego w tym roku  

                         Jubileuszu 70 – lecia powstania przedszkola oraz

                             nadania placówce imienia Niezapominajki.

 

         W śród atrakcji m.in.: kula ZORBING, zamek dmuchany, bańki mydlane,  

       warsztaty balonowe oraz kuglarstwa, słodkie wędkowanie, lody, wata

       cukrowa i inne atrakcje. Nie zabraknie przysmaków kuchni przedszkolnej

                         oraz znakomitych ciast upieczonych przez rodziców.        

 

       S E R D E C Z N I E  Z A P R A S Z A M Y

                             od12:00   do 16:00

w imieniu organizatorów: Dyrektor PM Nr 14 w Olsztynie - Jolanta Drążek

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@   

Uwaga !!!

RODZICÓW, którzy w miesiącu kwietniu zgłosili potrzebę zapewnienia opieki dziecku w okresie

                                                               wakacji informuję:

                 W miesiącu   LIPCU  będą pracowały następujące Przedszkola:

  1. 1) Przedszkole Miejskie nr 4 im. Pluszowego Misia, ul. Okopowa 16
  2. 2) Przedszkole Miejskie nr 5, ul. Gen. St. Maczka 11
  3. 3) Przedszkole Miejskie nr 10, ul. Jagiellońska 8
  4. 4) Przedszkole Miejskie nr 21, ul. Bałtycka 151
  5. 5) Przedszkole Miejskie nr 38, ul. Żołnierska 24

 

               W miesiącu SIERPNIU pracowały będą:

1) Przedszkole Miejskie nr 1, ul. Tczewska 11

2) Przedszkole Miejskie nr 15 im. Wandy Chotomskiej, ul. Boenigka 5

3) Przedszkole Miejskie nr 24, ul. Żołnierska 37

4) Przedszkole Miejskie nr 37, ul. pana Tadeusza 12a

5) Przedszkole Miejskie nr 40, ul. Licznerskiego 2

 

Wydawanie „Kart zgłoszenia dziecka na dyżur” od 6 maja do 15 maja w sekretariacie PM 14

               Składanie kart w wybranym dyżurującym przedszkolu od 6 maja do 15 maja.

ZASADY REKRUTACJI na wakacje znajdują się na stronie internetowej przedszkola w zakładce AKTUALNOŚCI

                                                     oraz na drzwiach wejściowych do przedszkola.

 #############################################################################################

Zapraszam do udziału

w KONKURSIE LOGOPEDYCZNYM

„Wierszykowe zabawy z trudnymi głoskami”.

Celem konkursu jest utrwalenie prawidłowej artykulacji, rozwijanie słownictwa, a także indywidualnych zdolności twórczych.

MAMO, TATO! Ułóż z dzieckiem krótki wierszyk,

w którym wystąpią słowa z trudnymi głoskami (tj. sz, ż, cz, dż, r...)

Najciekawsze wierszyki zamieścimy na stronie internetowej przedszkola i oczywiście nagrodzimy.

Życzę miłej zabawy i połamania języka.

 

Nauczyciel, logopeda

Ewa Żyłak

 

##############################################

UWAGA !!!

Dokumenty związane z rekrutacją dzieci do przedszkola na rok szkolny 2015/2016 proszę składać w sekretariacie placówki

w godzinach 7:00 - 16:00

         w terminie od 01.04.   do 10.04.2015r.

 

###################################

SZANOWNI  RODZICE


Przypominamy, że  w  dniach  23.03.2015 – 31.03.2015r.  możecie Państwo  złożyć  Deklarację  o  Kontynuowaniu  Wychowania  Przedszkolnego  dla   dzieci  już  uczęszczających  do  przedszkola.


Deklarację można pobrać ze strony  http://www.nabor.pcss.pl/olsztyn/, lub poprzez stronę internetową naszej placówki www.przedszkole14.olsztyn.

Wypełnioną deklarację należy przynieść do kancelarii przedszkola.

 ################################              

OGŁOSZENIE

23 marca 2015r. tj. w poniedziałek o godzinie 9.00

DZIECI  obejrzą przedstawienie teatralne pt.

"ZŁOTY  KURCZAK"

w wykonaniu aktorów Teatru Lalek FRASZKA z Warszawy

cena "biletu" - 5 zł.

Proszę Rodziców o dokonanie wpłat u Pań anauczycielek w grupach

 ##################################################################################

ZAPROSZENIE

Dyrektor oraz Grono Pedagogiczne Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Olsztynie

zapraszają DZIECI w wieku 2,5 - 4 lat,

które nie uczęszczają do przedszkola, do udziału w zabawach integracyjnych,

organizowanych w naszej placówce przy ul. Kłosowej 23A,

 w każdą ostatnią sobotę miesiąca, w godzinach od 10.00 do 12.00

Najbliższe spotkania odbędą się: 31 stycznia 2015r.

                                                  28 lutego 2015r.

                                                                                    28 marca 2015r.  DZIEŃ  OTWARTY

                                                    18 kwietnia 2015r.

                                                                                     30 maja 2015r.  FESTYN  RODZINNY

                                                 27 czerwca 2015r.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DZIECI WRAZ Z RODZICAMI

Jolanta Drążek - DYREKTOR

Udział w zabawach jest bezpłatny. Dodatkowe informacje - tel. 89.5271345

#####################################################      

BAL KARNAWAŁOWY dla DZIECI     16 STYCZNIA 2015r.

Grupa: I, II, III, VII - ok. godziny 8:30 do 10:00

Grupa: IV, V, VI – ok. godziny 10:15 do 11:45

* zabawę będą prowadziły 2 animatorki Szkoły Tańca i Wdzięku

                             B&W Przemienieccy.

*jeżeli jest to możliwe prosimy o PRZEBRANIE dzieci

 

                                 Koszt zabawy 7 zł od dziecka.

Powyższą kwotę bardzo proszę wpłacić u Pań nauczycielek.

Zdjęcia dla dzieci, będzie wykonywała firma PRO- ART z Gdańska

* 1 zdjęcie grupowe 15x30 panoramiczne

* 2 zdjęcia indywidualne - małe 10x15

* 1 zdjęcie indywidualne – duże 20x30

       Komplet zdjęć: 32zł

RODZICE, którzy NIE CHCĄ, aby ich dziecku zostały wykonane zdjęcia, BARDZO PROSZĘ o przekazanie tej informacji Pani nauczycielce w grupie.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

UWAGA RODZICE  !!!

              10 września 2014r. ( środa ) o  godzinie 16:00
  w sali gimnastycznej przedszkola odbędzie się ZEBRANIE OGÓLNE
       dotyczące organizacji pracy placówki w nowym roku szkolnym.

      Do udziału w spotkaniu ZAPRASZAM wszystkich RODZICÓW.

                   Czas trwania zebrania ogólnego ok. 1 godziny.

Po zebraniu ogólnym o godz. 17:00 odbędą się zebrania grupowe.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Rada Rodziców
                    Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Olsztynie                      

po analizie
                złożonych przez FIRMY / TOWARZYSTWA ofert
dotyczących UBEZPIECZENIA DZIECI na rok szkolny 2014/2015

                         wybrała ofertę Generali T.U. S.A.

                 Składka za jednego Ubezpieczonego wynosi 29zł
             Okres ubezpieczenia: 01.09.2014r. -  31.08.2015r.   
                                  
      Rodziców z poszczególnych grup, którzy w „Trójce grupowej”
   pełnią funkcję skarbnika, proszę o zebranie powyższych składek
           Składki na Ubezpieczenie Dzieci ( 29 zł ) zbierane są
                   w poszczególnych grupach przez Rodziców,
           którzy w Trójce Grupowej pełnią funkcję skarbnika.


Zebrane środki finansowe wraz z Listami Ubezpieczonych Dzieci zostaną ( za pośrednictwem Pani intendentki ) przekazane Przewodniczącej Rady Rodziców.

Listy Ubezpieczonych dzieci zostaną dołączone do dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia dzieci, natomiast pieniądze wpłacone na konto ubezpieczyciela.  

Przewodnicząca ( y)  zostanie wybrana (y) na najbliższym spotkaniu  Rady Rodziców.

                                                                  Jolanta Drążek - dyrektor PM 14

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

UMOWA O  ŚWIADCZENIE  USŁUG -  NOWY  ROK  SZKOLNY - 2014/2015!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DRODZY  RODZICE  DZIECI

UCZ ĘSZCZJĄCYCH  DO  NASZEJ  PLACÓWKI,  KTÓRZY  ZŁOŻYLI  DEKLARACJĘ  O  KONTYNUOWANIU  WYCHOWANIA   PRZEDSZKOLNEGO  W  PM  14

W  ROKU  SZKOLNYM   2014/2015

INFORMUJEMY, ŻE W DNIACH 28 sierpień 2014 – 05 wrzesień  2014r. W GODZINACH 7.00 – 16.00

W PRZEDSZKOLU BĘDZIE MOŻNA PODPISYWAĆ

UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG – NA ROK  SZKOLNY  2014/2015

UMOWĘ  (W DWÓCH EGZEMPLARZACH)  BĘDZIE  MOŻNA POBRAĆ ZE STRONY

INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA  I  PODPISANĄ PRZYNIEŚĆ

DO SEKRETARIATU PLACÓWKI

microsoft-word-logo  Umowa o świadczenie usług z Przedszkolem Miejskim nr 14 w Olsztynie

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


               

 

"KOSZYCZEK " przedszkolaka

* Kapcie , podpisane imieniem i nazwiskiem;

* Podpisana piżamka w podpisanym worku tekstylnym;

* Ubranie na zmianę w podpisanym worku: majtki, koszulka, rajstopki, bluzka, spodnie;

* Chusteczki higieniczne- opakowanie 100 szt;

* Przytulanka lub ulubiony przedmiot, które pomogą w rozstaniu

* Dobry humor.

"KOSZYCZEK " rodzica

* Uśmiech - dziecko bardzo dokładnie Cię obserwuje. Z twojej twarzy wyczytuje informacje według których    nastraja się pozytywnie lub negatywnie na cały dzień.

* Zaufanie dla nauczycielek i całego personelu przedszkola.

STO PROCENT pewności, że dziecko sobie poradzi.

Folijki

Woreczki Euro

 

 

Nasza strona wykorzystuje mechanizm plików cookies. W plikach cookies zapisujemy informacje służące do prawidłowego działania funkcjonalności strony, w celach reklamowych i statystycznych.

Akceptuję mechanizm cookies na tej stronie

EU Cookie Directive Module Information